Telefon : +90 312 215 19 87 - 212 70 61 - E-posta: info@turac.com.tr

Turaç, Shot Show 2018 İçin Geriye Sayıyor

Turaç, Shot Show 2018 İçin Geriye Sayıyor

Türk savunma ve havacılık sanayisinin, özel sektördeki ilk hafif silah mühimmat üreticisi Turaç, ateşli silahlar, atıcılık ve avcılık alanında dünyanın en prestijli fuarlarından Shot Show 2018’e, Sterling markası ile katılmaya hazırlanıyor. Hem iç pazarda hem de dış pazarda yürüttüğü markalaşma ve tanıtım çalışmaları ile ürünlerini ihraç ettiği ülke sayısını 53’e çıkaran Turaç, ABD’de düzenlenecek fuar ile birlikte, müşteri portföyünü daha da genişletmeyi hedefliyor.

Türkiye’de, hafif silah mühimmatı üretimi konusunda pek çok ilkin altına imzasını atan Turaç, 23-26 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilecek Shot Show 2018’de, kendisine ait Sterling markası altında ürettiği; piyade tüfeği fişeklerini, 9x19 mm çapındaki tabanca fişeklerini ve av fişeklerini sergileyecek.

Shot Show’a, ilk kez 2016 yılında katılan Turaç, fuar katılımı ile Orta ve Latin Amerika pazarlarındaki mevcut ve potansiyel müşterileri ile ilişkilerini daha da geliştirmeyi amaçlıyor. Son 2 yıldır yoğun şekilde yürüttüğü pazarlama faaliyetleri ile bu bölgedeki ihracatını 8’e katlayan Turaç, Shot Show 2018 katılımıyla müşteri portföyüne, en az 3 yeni ülke daha ekleme hedefine biraz daha yaklaşmış olacak.

Firmanın büyümesi ve ihracatındaki artış, Shot Show standının büyüklüğüne yansımış durumda: Turaç, fuara ilk katılımına kıyasla bu yıl 3 kat daha büyük bir stantla ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Firmanın stant alanının, gelecek yıllarda, daha da büyümesi gündemde.

Fuarların, ihracat kapılarını aralama konusunda önemini vurgulayan Turaç Genel Müdürü Fatih Altunbaş, Shot Show katılımları ile ilgili şunları söyledi: “Shot Show’a, stant açarak katılma kararı aldığımızda, 2016 yılının Ocak ayı itibarıyla ihracat portföyümüzde 36 ülke bulunuyordu. Shot Show’un da aralarında yer aldığı uluslararası fuar katılımlarımızın artmasıyla beraber, özellikle Sterling markamızın da gücüyle, ihracat pazarlarındaki varlığımız kuvvetlenmeye başladı. 2017 yılı başlarında, Turaç ürünlerinin ihraç edildiği ülke sayısı 45 iken bugün itibarıyla 53’e çıktı. Orta ve Latin Amerika pazarı açısından bakıldığında ise Sterling markamızın ürünleri, bu bölgede zaten kullanılıyor. Bu yılki fuar katılımımızla da bu pazarlardaki varlığımızı güçlendireceğiz. Shot Show 2018’den başlıca beklentilerimiz arasında, mevcut kullanıcılarımızla olan iş hacmimizi arttırmanın yanı sıra en az 3 yeni ülkeyi daha Turaç ürünleri ile tanıştırmak yer alıyor.”