Telefon : +90 312 215 19 87 - 212 70 61 - E-posta: info@turac.com.tr

Shot Show 2018’e Katılan Turaç, Amerika Kıtası’ndaki Bilinirliğini Arttırdı

Shot Show 2018’e Katılan Turaç, Amerika Kıtası’ndaki Bilinirliğini Arttırdı

Türkiye’de, hafif silah mühimmatı üretimine yönelik ilkleri ile adından söz ettiren Turaç, 23-26 Ocak tarihlerinde, ABD’de gerçekleştirilen Shot Show 2018’de, Sterling markalı ürünleri ile büyük ilgi gördü. Ateşli silahlar, atıcılık ve avcılık alanında dünyanın en prestijli etkinliklerinden biri olan fuara, özellikle Orta ve Latin Amerika pazarlarındaki nüfuzunu arttırma hedefiyle katılan Turaç, kendisine ait Sterling markası altında ürettiği, piyade tüfeği fişeklerini, 9x19 mm çapındaki tabanca fişeklerini ve av fişeklerini sergiledi.

Son 2 yıldır yoğun şekilde yürüttüğü pazarlama faaliyetleri ile 2016 yılı başında 36 ülke olan müşteri portföyünü, 2018 başında 53 ülkeye çıkaran Turaç, fuar boyunca standında, 26 farklı ülkeden heyetleri ağırladı.

Turaç’ın fuarda en çok ilgi gören ürünler, Sterling marka Av Fişekleri ve 9x19mm tabanca fişekleri oldu. Fuar katılımcıları ve ziyaretçileri bu ürünlere kalite ve ürün çeşitliliği nedeniyle büyük ilgi gösterdiler. Halihazırda 53 ülkede kullanılmakta olan bu ürünler, yüksek müşteri memnuniyeti ve hızlı gönderim gibi kabiliyetleri ile öne çıkıyor.

Shot Show’a, 2018 yılında, en az 3 yeni ülkeyi daha müşterileri arasına ekleme hedefiyle katılan Turaç, fuardaki temasları kapsamında, Fas, Taiwan ve Meksika heyetlerini ağırladı. Turaç, bu temasların, yakın zamanda, yeni ihracat başarılarının kapılarını aralayacağından oldukça ümitli.

Turaç’ın üretim miktarları da firmanın hızlı büyümesinin göstergeleri arasında yer alıyor. Firmanın fişek bazında üretim miktarları, 2015 yılında 90 milyon adet ve 2016 yılında 120 milyon adet iken, bu rakam, 2017 yılına gelindiğinde, 153 milyon adede ulaştı. Fuar katılımlarındaki artış, nüfuz edilen pazar sayısının yükselişi, müşteri portföyünün genişlemesi gibi faktörler ve Shot Show sırasındaki kurulan yeni ihracat bağlantıları doğrultusunda Turaç, 2018 yılı üretim hedefini, 200 milyon adede çıkarmış durumda.

Turaç Genel Müdürü Fatih Altunbaş, Shot Show 2018 katılımları ile ilgili şunları söyledi: “Shot Show sırasında, mevcut Sterling kullanıcılarına ilave olarak pek çok potansiyel kullanıcı ile bir araya geldik. Özellikle Orta ve Latin Amerika pazarlarındaki bilinirliğimizi önemli ölçüde arttırmış olduk. Dünyanın en iyisini, en makul fiyata üretme amacıyla adım attığımız mühimmat pazarında; nüfuz ettiğimiz pazar sayısı artıyor, üretim rakamlarımızın yükseliyor ve müşteri portföyümüz sürekli genişliyor. Turaç büyüyor. Tüm bu gelişmelerle birlikte fuarda gördüğümüz ilgi de belirlediğimiz hedeflere, kısa süre içerisinde ulaşacağımıza işaret ediyor.”

Shot Show ile 2018 yılına hızlı bir başlangıç yapan Turaç, yılın geriye kalanında da bu ivmesini sürdürme niyetinde. Turaç, Afrika bölgesinde düzenlenen önde gelen etkinliklerde yer alarak, bu bölgedeki etkinliğini arttırmayı ve müşteri portföyünü, tüm bölge ülkelerini kapsayacak şekilde genişletmeyi hedefliyor. Bu bölgedeki faaliyetlerine paralel şekilde, Uzak Doğu ülkelerine yönelik pazarlama çalışmalarına da hız veren Turaç, “Her kıtada bir Turaç ürünü kullanılması” hedefine de emin adımlarla ilerliyor.